piątek, 28 października 2016

Wspaniałe chwile


Pod koniec września miałam możliwość spędzenia kilku dni na mazurach. Starałam się wykorzystać te dni, najlepiej jak tylko potrafiłam. Spędzałam wspólnie czas z rodzicami i siostrą. Zapomniałam o problemach jakie mnie spotkały i cieszyłam się chwilą. Czasem warto jest ,,rzucić" wszystko, wyjechać gdzieś i odpocząć. Nerwy, stres i codzienne trudności z jakimi się zmagamy sprawiają, że jesteśmy zmęczeni i na nic nie mamy chęci oraz siły. Jeżeli nie mamy możliwości wyjazdu, wystarczy wyjść na spacer, poczytać książkę lub obejrzeć jakiś film. Wykonywanie czynności, które sprawiają nam przyjemność, powodują, że możemy odpocząć i nie przejmować się naszymi problemami czy obowiązkami. Natomiast ja po kilku, wspaniale spędzonych dniach, pełna zapału i energii wróciłam do szkoły oraz codziennych obowiązków.











Ciesz się życiem i wy­korzys­taj swoją szansę z roz­wagą, ona nie przychodzi drugi raz...


1 komentarz: