czwartek, 31 grudnia 2015

Coś nowego!

Cześć !
      Rok 2015-ty zbliża się ku końcowi. Zaczyna się nowy 2016, więc ja też zaczynam coś nowego. Miałam już kiedyś bloga, ale niestety nie dodawałam notek. Co za tym idzie? Brak wyświetleń i obserwatorów.
Wiele ludzi z nowym rokiem ma noworoczne postanowienia, którzy wszyscy znamy.
-Nie będę jeść słodyczy
-Schudnę
-Rzucę palenie
-Będę uprawiać sport i zadbam o swoje zdrowie
I tak wszyscy wiemy że wiele osób podejmuję te postanowienia któryś rok z rzędu, a tak samo ciężko jest co roku. Jednak ja mam całkiem inne postanowienie. Mianowicie chcę prowadzić tego bloga i mam nadzieję że będę się tego trzymać.
      Jeszcze tak może w skrócie o mnie. Jestem Julia, mam 15 lat. Mam wiele marzeń, które bym chciała spełnić. Interesuję się wszystkim po trochu, chociaż jest coś co uwielbiam i jest dla mnie najważniejsze. Mówię tu o harcerstwie. Więcej znajdziecie w zakładce o mnie



                                                                                                                  Julia :)

4 komentarze: