sobota, 2 stycznia 2016

Happyness box

Witam was w nowym, 2016 roku! Przeglądając facebooka wyświetlało mi się wiele wydarzeń. Jedno z nich bardzo przykuło moją uwagę. Przeczytałam opis i postanowiłam wziąć w nim udział. Was również serdecznie do tego zapraszam
                  https://www.facebook.com/events/432585063609110/ <== klik :)
Akcja ma na celu nauczyć nas cieszyć się z małych rzeczy. Czasem mamy gorsze dni, mamy wrażenie, że nic nam się nie udaje i mamy doła. Jednak w każdym dniu, nawet tym najgorszym, dzieją się rzeczy dobre. Dlatego warto wziąć udział i zauważyć te dobre chwile, a nie tylko te złe.
Dlatego przygotowałam dla was małe diy. Potrzebne będzie:
-pudełko
-karta papieru
-pisaki/marker
                                      1. Zaczynamy od znalezienia/kupienia/zrobienia pudełeczka
2. Przygotowujemy napis/rysunek do ozdobienia pudełka
3. Wedle uznania ozdabiamy pudełko
4. Z racji, że mamy już dzisiaj 2 stycznia wykonujemy karteczki. Jeżeli spotkało was kilka miłych rzeczy możecie wrzucić więcej karteczek.
5. Polecam pisać sobie datę albo w jakiś sposób numerować. Przyda się to podczas odczytywania karteczek.
6. Wrzucamy karteczki.


I to już koniec. Nic szczególnego, a naprawdę warto wziąć w tym udział. Serdecznie was zapraszam. Pudełko można zastąpić słoikiem bądź torebeczką, wedle życzenia. Ozdobić również można ozdobić tak jak nam się podoba. Uaktywnijcie swoją wyobraźnię i działaj. Powodzenia !



1 komentarz: